Regulamin Sklepu Internetowego


Ogólne warunki handlowe

I. Postanowienia ogólne

1. Zakres zastosowania

Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (Regulamin) obowiązują pomiędzy naszymi klientami (zwanymi dalej "użytkownikami") a nami jako Sprzedawcą, t.j. ConverReach Sp. z o.o., Jemiołowa 44 / 107A, 53-426 Wrocław, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001046865, NIP: 8952259413, wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 zł (zwana dalej "Sprzedającym"), w odniesieniu do umów dotyczących:

  • zakładania, obsługi i zarządzania kontami klientów na naszej stronie internetowej pod adresem www.s2-oprogramowanie.pl portalu obsługiwanego pod adresem , i/lub
  • zakupu licencji na oprogramowanie niezależnie od kanału dystrybucji (np. zapytanie e-mail, zamówienie w sklepie internetowym).

Ogólne Warunki Handlowe obowiązują przez cały okres trwania relacji biznesowej między użytkownikiem a Sprzedawcą w odniesieniu do wszystkich wyżej wymienionych umów, bez konieczności ponownego wyraźnego włączenia lub wyraźnego odniesienia do nich. Konsumenci w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Art. 22(1) k.c., nie mogą być klientami.

2. Przedmiot umowy

(1) Przedmiotem umowy jest przeniesienie prawa do korzystania z odpowiedniego oprogramowania określonego w umowie w zakresie użytkowania określonym w umowie (liczba aktywacji oprogramowania możliwych przy użyciu klucza licencyjnego).

(2) Umowa nie obejmuje instalacji oprogramowania.

(3) Możliwe jest, że Microsoft wymaga aktywacji oprogramowania z umowy na warunkach dostarczonych przez Microsoft. Nie mamy wpływu na wymóg dalszej zgody ani na treść takich warunków, ani nie możemy ręczyć za zawarcie lub niezawarcie umowy między użytkownikiem a firmą Microsoft.

3. Przetwarzanie zamówień

Przetwarzanie zamówień, w szczególności wysyłanie klucza licencyjnego i kontaktowanie się ze Sprzedawcą, odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Użytkownik musi upewnić się, że adres e-mail podany w celu realizacji zamówienia jest prawidłowy, tak aby wysyłane przez nas wiadomości e-mail mogły być odbierane pod tym adresem. W szczególności, korzystając z filtrów SPAM, należy upewnić się, że wszystkie wiadomości e-mail wysyłane przez nas lub przez osoby trzecie, którym zleciliśmy realizację zamówienia, mogą zostać dostarczone.

4. Warunki płatności; na rachunek bankowy

(1) W przypadku wyboru zapłaty przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego, płatność jest wymagalna dwa tygodnie po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, chyba że potwierdzenie zamówienia określa inny termin płatności. Przy dokonywaniu przelewu tradycyjnego, w tytule zapłaty należy podać numer zamówienia.

(2) Potwierdzenia zamówienia wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną.

(3) Dalsze opcje płatności można znaleźć pod punktem 13.

5. Zobowiązania umowne, gwarancja

(1) Ustawowe prawa do rękojmi za wady istnieją w przypadku legalnego zakupu (Dz.U.2023.0.1610 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny - Art. 535.). W odniesieniu do kluczy licencyjnych obowiązują również ustawowe prawa do rękojmi za wady przy zakupie towarów. O ile nie jesteśmy winni zakupu oprogramowania, gwarancja nie obejmuje istotnych wad oprogramowania. W szczególności gwarancja w tym przypadku nie obejmuje wad w kodzie oprogramowania i/lub błędów wynikających z takich wad (np. nieprawidłowego działania) lub nieprzydatności oprogramowania do zwykłych celów lub celów założonych przez użytkownika. Wyjaśnia się, że (Dz.U.2023.0.1610 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny – Art. 556.) nie ma zastosowania.

(2) Roszczenie umowne wygasa wraz z jednorazowym dostarczeniem zakupionego klucza licencyjnego. Nie dostarczymy kolejnego klucza licencyjnego, jeśli klucz licencyjny został już wykorzystany i nie może być już użyty do aktywacji nowego urządzenia końcowego.

(3) Roszczenia z tytułu wady wygasają rok po rozpoczęciu ustawowego okresu przedawnienia.

6. Zwłoka

(1) Jeśli użytkownik zalega z płatnością, jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu.

(2) W przypadku niewywiązania się przez nas ze zobowiązań do wykonania, użytkownik ma prawo odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy nie dotrzymamy rozsądnego terminu dodatkowego wyznaczonego przez użytkownika. Termin dodatkowy musi być określony w formie tekstowej i musi wynosić co najmniej dwa tygodnie.

7. Kompensata / zatrzymanie, cesja

(1) Kompensowanie przez użytkownika roszczeń innych niż roszczenia bezsporne lub prawomocnie stwierdzone jest niedozwolone.

(2) Użytkownik nie może korzystać z prawa zatrzymania, które nie opiera się na prawie wynikającym z niniejszej umowy.

(3) Cesja jakichkolwiek roszczeń wynikających z niniejszej umowy przez użytkownika na osoby trzecie jest wykluczona. Cesje uzgodnione niezgodnie z tym postanowieniem są nieważne.

8. Odpowiedzialność

(1) Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego wyłącza się odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady zakupionych kodów licencyjnych.

(2) Sprzedający nie odpowiada za wady oprogramowania (np. nieprawidłowe działanie) lub nieprzydatność oprogramowania do celów założonych przez Użytkownika.

(3) Sprzedający nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za szkody wynikłe z:

(a) niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Sprzedający się posługuje,

(b) braku możliwości dostępu do Sklepu wynikającego z przyczyn od Sprzedającego niezależnych,

(c) siły wyższej,

(d) awarii, z przyczyn leżących po stronie Access providerów, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Użytkownika,

(e) niewłaściwego korzystania ze Sklepu przez Użytkownika,

(f) krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Sklepu.

(4) Przypadki siły wyższej, o której mowa powyżej, obejmują w szczególności wojnę, strajki, zamieszki, istotne zmiany w prawie dotyczącym przedmiotu zamówienia, burze, powodzie i inne klęski żywiołowe, a także inne okoliczności, za które Sprzedajacy nie ponosi odpowiedzialności lub którym nie mógł zapobiec, jak na przykład przedostanie się wody, awarie zasilania oraz przerwanie lub zniszczenie linii transmisji danych.

(5) Sprzedający nie odpowiada za utratę korzyści, jakie Użytkownik mógłby uzyskać, gdyby mu szkody nie wyrządzono.

(6) Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego ze wszystkich tytułów nie może przekroczyć kwoty wartości zamówienia, w związku z którym powstała szkoda.

(7) Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania zamówienia przez Użytkownika, błędnych danych wskazanych przy zakładaniu konta, całkowitą odpowiedzialność ponosi Użytkownik.

(8) O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej wskazanego przez Użytkownika na koncie klienta, o którym mowa w punkcie 11 Regulaminu, Użytkownik ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedającego poprzez dokonanie zmiany danych na koncie klienta. W braku dopełnienia tego obowiązku, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Użytkownika z treścią kierowanych do niego wiadomości.

9. Siła wyższa

(1) Jesteśmy zwolnieni z obowiązku świadczenia usług w ramach niniejszej umowy, jeśli i w zakresie, w jakim niewykonanie usług jest spowodowane wystąpieniem okoliczności siły wyższej po zawarciu umowy. Za okres, w którym jesteśmy zwolnieni z obowiązku świadczenia usług, roszczenie o wynagrodzenie wygasa.

(2) Okoliczności siły wyższej obejmują na przykład wojnę, strajki, zamieszki, wywłaszczenia, kardynalne zmiany w prawie, burze, powodzie i inne klęski żywiołowe, a także inne okoliczności, za które nie ponosimy odpowiedzialności, w szczególności przedostanie się wody, awarie zasilania oraz przerwanie lub zniszczenie linii transmisji danych.

(3) Skutki siły wyższej inne niż opisane w ust. 1 nie mają wpływu na umowę i wzajemne zobowiązania do wykonania.

10. Prawo właściwe, właściwość miejscowa sądu, język umowy, klauzula salwatoryjna

(1) Z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów i usług obowiązuje prawo Rzeczpospolitej Polskiej. Nieobowiązkowe przepisy międzynarodowego prawa prywatnego nie mają zastosowania.

(2) Wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających w związku z niniejszą umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego, pod warunkiem, że użytkownik jest przedsiębiorcą lub instytucją prawa publicznego. Pozostajemy upoważnieni do wniesienia powództwa w ogólnej jurysdykcji użytkownika lub wszczęcia innego postępowania sądowego.

(3) Językiem umowy jest język polski.

(4) Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszej umowy okażą się nieważne lub utracą ważność z powodu okoliczności zaistniałych w późniejszym terminie, ważność pozostałej części umowy pozostaje nienaruszona. To samo dotyczy luk w niniejszej umowie.

(5) Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2024.

II Postanowienia szczególne dotyczące zamówień składanych za pośrednictwem naszego portalu internetowego www.s2-oprogramowanie.pl

11. Tworzenie i likwidacja kont klientów

Użytkownik może założyć konto klienta na naszej stronie internetowej i zarejestrować się jako klient. Rejestracja jest bezpłatna. Konto klienta daje użytkownikowi możliwość korzystania z zapisanych u nas danych kontaktowych podczas składania zamówień oraz przyspieszenia procesu zamawiania kluczy licencyjnych. Konto klienta umożliwia również przeglądanie poprzednich zamówień, wybór standardowej metody płatności i zarządzanie danymi adresowymi.

Umowa o zarządzanie kontem klienta jest zawierana poprzez wprowadzenie danych osobowych użytkownika w formularzu dostępnym pod adresem: URL https://www.s2-oprogramowanie.pl/account/login i przesłanie go do nas poprzez potwierdzenie pozycji menu "Kontynuuj". Do tego czasu użytkownik ma możliwość zmiany swoich danych w dowolnym momencie poprzez kliknięcie i edycję przycisków lub anulowanie procesu rejestracji poprzez opuszczenie strony lub zamknięcie przeglądarki.

Konto klienta jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym sklepie. Aby zrealizować zamówienie, należy utworzyć konto najpóźniej w trakcie procesu składania zamówienia.

Konto klienta może zostać usunięte przez każdą ze stron w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Konto klienta można usunąć, wysyłając nam oświadczenie o anulowaniu lub prośbę o usunięcie w formie tekstowej. Jeśli oświadczenie nie jest podpisane osobiście przez użytkownika lub nie pochodzi ze znanego nam konta e-mail użytkownika, konto klienta zostanie usunięte tylko wtedy, gdy użytkownik załączy odpowiedni dowód tożsamości.

12. Czas zawarcia umowy; Komunikacja Elektroniczna

(1) Przedstawienie kluczy licencyjnych na stronie https://www.s2-oprogramowanie.pl/ nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz raczej ogólną informację. Klikając przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty", użytkownik składa wiążącą ofertę zakupu kluczy licencyjnych znajdujących się w koszyku. Do tego momentu użytkownik ma możliwość zmiany swoich danych w dowolnym momencie poprzez kliknięcie i edycję przycisków lub anulowanie procesu rejestracji poprzez opuszczenie strony lub zamknięcie przeglądarki; przed złożeniem oświadczenia umownego użytkownik otrzyma przegląd zamówienia, który może wykorzystać do zidentyfikowania błędów.

(2) Natychmiast po zakończeniu procesu zamawiania użytkownik otrzyma potwierdzenie odbioru pocztą elektroniczną.

(3) Oświadczenie o przyjęciu zamówienia, a tym samym zawarcie umowy, następuje po otrzymaniu potwierdzenia odbioru.

13. Cena, płatność, faktura

(1) Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i są cenami netto bez ustawowego podatku VAT. W sklepie nie stosujemy cen spersonalizowanych.

(2) W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:

  • Przelew elektroniczny – płatności online. Płatność dokonywana w momencie zakończenia zamówienia bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę systemu płatności online mBank Paynow, gdzie dokonuje wyboru banku.
  • Karta płatnicza: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest mElements S.A..
  • Innym typem płatności dostępnym za pośrednictwem mBank Paynow jest kod Blik.

Szczegółowy regulamin płatności mBank Paynow znajduje się na stronie https://www.paynow.pl/. Dane osobowe Klienta przekazywane są za pomocą systemu płatności internetowych spółce mBank S.A., która to spółka jest ich administratorem danych osobowych.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest mElements S.A.

(3) Cena zakupu jest należna z chwilą zawarcia umowy sprzedaży. Powyższe metody płatności są zintegrowane z procesem składania zamówienia. Po sfinalizowaniu zamówienia Użytkownik zostanie przekierowany do odpowiedniego dostawcy usług płatniczych.

(4) Klucz licencyjny zostanie wysłany dopiero po dokonaniu pełnej płatności.

(5) Faktura zostanie wystawiona zgodnie z informacjami podanymi na koncie klienta i wysyłana wyłącznie drogą elektroniczną. Użytkownik akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na podany na koncie klienta adres mailowy.

14. Dostawa

Klucz licencyjny zostanie wysłany w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia i dokonaniu pełnej zapłaty. Dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:00. Z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

15. Tekst umowy

Tekst umowy jest zapisywany przez nas dla użytkownika i jest dostępny na koncie klienta w sekcji "Zamówienia" po zawarciu umowy. Regulamin można również wyświetlić na naszej stronie internetowej w stopce menu pod pozycją "Regulamin".

Jesteśmy tu dla Ciebie
+48 690 129 832
Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00